Oldalak

2010. február 4., csütörtök

Báránybordák Paradicsomos Burgonyával & Petrezselyemsalátával


Hozzávalók (2 személyre)

6 db Bárányborda
1 Lilahagyma (nagy - fele a húshoz, fele a salátához)
0,5 kg Burgonya
2 Csokor Petrezselyem
1 Hámozott Paradicsomkonzerv
2 Paradicsom
Olívaolaj
Citromlé
Só, Bors
Rozmaring (szárított)

A báránybordákat megmostam, papírtörlővel leitattam, sóval-borssal megszórtam. Serpenyőben, kevés olajon pirítottam a husikat, először 3 percig az egyik oldalukon. Ezután megfordítottam őket, rádobtam a durván felszeletelt lilahagyma darabokat, megszórtam rozmaringgal, és szintén 3 percig pirítottam. Mindeközben Géza elkészítette a krumplit. Előzőleg héjában megfőzte őket, majd rövid ideig tartó hűtés után megfosztotta őket héjuktól. Kockákra vágta, majd vajon megpirította a burgonyákat. Hozzáöntötte a paradicsomszószt, összefőzte.. A petrezselyemsalátához összevágtam (ahogy csak bírtam) jó apróra a zöldet, valamint apró kockákra a paradicsomot és a lilahagymát. Ezeket jól összevegyítettem, olívaolajjal meglocsoltam, kis citromlevet is öntöttem rá, sóztam-borsoztam. (Még esetleg juhsajt kockákkal is meg lehet bolondítani..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése