Oldalak

2010. február 21., vasárnap

Olivás Rudacskák


Hozzávalók (kb. 50 darabhoz):

40 dkg Finomliszt (én gluténmentes lisztkeveréket használtam, ami bioboltokban kapható)
30 dkg Vaj vagy margarin
6 ek Joghurt
10 dkg Olajbogyó


A sütőt 180 fokra előmelegítettem. A lisztet elmorzsoltam a vajjal. Hozzáadtam a joghurtot, a csipet sót és az apróra vágott olajbogyót, majd a tésztát jól összedolgoztam. (Ha túl keménynek tűnik egy kis joghurttal lazíthatjuk, illetve ha túl lágy tegyünk még hozzá lisztet.) Két nagy tepsit sütőpapírral kibéleltem. A tésztából ujjnyi vastag és kb. 5 cm hosszú rudacskákat sodortam, majd kissé kilapítottam és így tettem őket szépen sorjában a sütőlemezre. Ha az egyik megtelt már mehet is be a sütőbe, kb. 20 perc alatt szépen megpirulnak a rudacskák. Miután kész, mehet be a másik adag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése