Oldalak

2010. március 31., szerda

Reggeli Süti


Hozzávalók:

15 dkg Finomliszt (gluténmenteshez 10 dkg rizsliszt és 5 dkg szójaliszt)
3 ek Barnacukor
Fél tasak Sütőpor
2 Tojás
3 ek Joghurt
5 dkg Dió (durvára törve)
5 dkg Szárított trópusi gyümölcskeverék apró darabokra vágva (itt nagyon jót lehet kapni, esetleg ha valaki szeretne szívesen viszek haza)
Fél kiskanál Fahéj
1 kiskanál Gyömbér
1 reszelt Alma
10 szem Málna




A sütőt 180 fokra előmelegítettem, közben elkészítettem a tésztát. A tojásokat habosra kevertem a cukorral, majd hozzáadtam a joghurtot és a reszelt almát. A sütőport elvegyítettem a liszttel, majd belekevertem a diót, a gyümölcsöket, fahéjat és a gyömbért. Ezután a száraz hozzávalókat egy fakanállal belekevertem a folyékony hozzávalókba. Amikor a massza egyneművé vált, egy kivajazott kisméretű (10-15 cm átmérőjű) tortaformába öntöttem, és végül málnaszemeket dugdostam a tetejébe. 30-40 perc alatt aranybarnára sütőttem (a végén villapróbával ellenőriztem, hogy átsült-e a közepe). Reggelire ajánlom egy kis házi lekvár vagy joghurt, és szeletelt alma kíséretében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése